یك نماینده اصولگرای مجلس:
بزرگان اصولگرایی برای افزایش وحدت، نظرات بدنه اصلی كه در وسط میدان قرار دارند را نیز بخواهند


یزدفردا "سرویس خبر :یك نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به نشست‌های اصولگرایان برای افزایش وحدت گفت: تا امروز سعی شده وحدت بین اصولگرایان مقطعی نباشد.


سیدعلی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نقش و تاثیر جلسات اصولگرایان در وحدت بین آنها، گفت: اگر هدف از این نوع نشست‌ها و جلسات این است كه اختلاف سلیقه‌ها بین اصولگرایان را به هم نزدیك كند و نگذارند اختلاف سلیقه‌ها باعث تشتت آراء و از هم گسیختگی نیروهای انقلاب شود، كار خوبی است. همان‌گونه كه در فتنه 88 به خوبی آنها تبعیت خود از ولایت نشان را داده و حماسه 9 دی ماه را با بصیرت به وجود آوردند.


وی افزود: اما اگر هدف غیر از این باشد بسیار بعید است كه اصولگرایان واقعی با این نوع تفكر كنار بیایند. مانند برخی از اصولگرایان كه به جریان فتنه كمك كرده و حرف‌های دوپهلو زدند و هنوز هم دنبال این هستند كه شاید بتوانند سران فتنه یا عقبه فتنه را به بدنه نظام برگردانند.


نماینده مردم كهگیلویه در خانه ملت، با انتقاد از برخی گروه‌های اصولگرایی به دلیل عدم ایجاد ارتباط با فراكسیون‌های داخل مجلس مانند ایثارگران یا انقلاب اسلامی گفت: اینها بیشتر كسانی هستند كه در حزب موتلفه و امثال آن بوده و بعضا با علما در ارتباط هستند. البته اینها زیاد بر روی نیروهای اصولگرای اصلی كه در درون صحنه حضور دارند، تاثیر نداشته، چرا كه آنها نتوانستند در گذشته خود ساماندهی خوبی را نسبت به مساله اصولگرایان داشته باشند.


به گفته بزرگواری، با وضعیت جدید نیاز است كه آنها نیز راهكارهای جدیدی را پیش‌بینی كنند و بیایند با بدنه‌های اصولگرایی در مجلس مانند فراكسیون انقلاب اسلامی یا نیروهای زبده‌ای كه به تعبیر مقام معظم رهبری در جریان فتنه عمارگونه وارد شدند، ارتباط برقرار كنند.


این نماینده اصولگرای مجلس با تاكید بر قابل احترام بودن نظر بزرگان اصولگرایان نیز گفت: اما باید نظرات بدنه اصلی هم كه در وسط میدان قرار دارند را نیز بخواهند، نه این‌كه جامعتین و حزب موتلفه و اطراف خود را ببینند و خیال كنند بدنه وسط میدان هم باید از آنها اطاعت محض داشته باشد.


وی با بیان این كه بدنه وسط میدان تنها از رهبری اطاعت می‌كنند، اظهار كرد: منتهی در مسائل سیاسی باید اظهارنظرهای این افراد را هم بشنوند و با آنها نیز كنار بیایند. در این صورت است كه وحدت ایجاد می‌شود.


این عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس، هم‌چنین وحدت بین اصولگرایان را ریشه‌ای دانست و تصریح كرد: البته به حسن نیت جامعتین نیز احترام قائلیم، چرا كه واقعا نیت آنها این است كه در بدنه نیروهای انقلاب و اصولگرا همیشه وحدت وجود داشته باشد تا بتوانیم در برابر مشكلاتی كه برای نظام پیش می‌آید، ایستادگی و مقاومت داشته باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا